Celem działania firmy Williams jest nieustanne dążenie do zadowolenia naszych Klientów z oferowanych przez nas usług i produktów. Dbamy, by nasze usługi i produkty spełniały aktualne oraz przyszłe oczekiwania klientów, a w szczególności oczekiwania co do ich bezpieczeństwa. W tym celu wdrożyliśmy systemy zapewnienia jakości GMP, GHP, GLP, HACCP oraz system zarządzania jakością zgodny ze standardem ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 oraz BRC.
Zobowiązujemy się do ich przestrzegania, jak również spełniania wymagań prawnych oraz
wymagań naszych klientów. W tym celu:
a) od personelu firmy wymagamy odpowiedzialności i dawania przykładu innym,
b) wykorzystujemy najlepsze surowce i ciągle ulepszamy nasze procesy,
c) ściśle współpracujemy z naszymi dostawcami, którzy znają potrzeby nasze jak i naszych Klientów,
d) monitorujemy potrzeby naszych Klientów i staramy się w pełni je zaspokajać,
e) wdrożyliśmy i utrzymujemy systemy GMP, GHP, HACCP, BRC
f) udoskonalamy nasz serwis sprzedaży,
g) podnosimy kwalifikacje kadry kierowniczej i naszych pracowników przez regularne
szkolenia.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość kierownictwa i wszystkich pracowni-ków firmy Williams o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na
uzyskanie satysfakcji naszych klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb. Naszym celem jest zadowolenie klienta, przedmiotem działania - wzajemne zaufanie.
Polityka jakości obowiązuje wszystkich naszych pracowników niezależnie od zajmowanego
stanowiska i pełnionych funkcji.
Prezes zarządu
William’s Food Products Sp. z o.o.
Łukasz Wiśniewski
01/09/2022r.